Vauxhall 25 GY (1939)

Publikováno: Autor: Administrator
Vauxhall
Vauxhall typ GY (1939)
Civilní limuzína používaná za války v armádě, pro kuryrní účely.
Vůz byl pořízen v dosti zuboženém stavu v Čechách a právě prochází náročnou renovací.
Vauxhall typ GY byl vyráběn v letech 1937 až 1939. Byl vybaven šestiválcovým benzínovým motorem.
Přední kola byla nezávisle zavěšena, pérování provedeno pomocí tlumičů tvořených skrutnými tyčemi.
V zadní části vozu se nacházela listová péra.
Rozvor 2,8 m
Délka 4,6 m
Šířka 1,8 m
Výška 1,7 m
Automobily Vauxhall 14 HP byly vyráběny pro potřeby RAF, v menším množství byly v britské armádě používané typy 10 HP (série H), 12 HP (série I) a 25 HP (série GY), jednalo se vždy o vozidla zabavená pro potřeby armády.
Námi rekonstruovaný Vauxhall GY byl námi zakoupen v září 2008 v rozebraném stavu, předchozí majitel se marně pokoušel o zprovoznění vozidla. Historie automobilu je nám prozatím neznámá. Od února 2009 byla navázaná spolupráce s anglickým Vauxhall klubem, doufáme, že se z jejich archivu dozvíme více. Domníváme se, že se jedná o exportní typ, protože byl vybaven levostranným řízením. Také je možné, že k přestavbě došlo během války nebo až po ní. Renovace automobilu je zatím v počáteční fázi.
Civilní limuzína britské výroby, používaná za války v armádě, pro kuryrní účely.
Vůz byl pořízen v dosti zuboženém stavu v Čechách a právě prochází náročnou renovací.
Vauxhall typ GY byl vyráběn v letech 1937 až 1939.
Vauxhall


vauxhall 25_saloonByl vybaven šestiválcovým benzínovým motorem.

Přední kola byla nezávisle zavěšena, pérování provedeno pomocí tlumičů tvořených skrutnými tyčemi.

V zadní části vozu se nacházela listová péra.

Rozvor 2,8 m

Délka 4,6 m

Šířka 1,8 m
Výška 1,7 m

Automobily Vauxhall 14 HP byly vyráběny pro potřeby RAF, v menším množství byly v britské armádě používané typy 10 HP (série H), 12 HP (série I) a 25 HP (série GY), jednalo se vždy o vozidla zabavená pro potřeby armády.

Námi rekonstruovaný Vauxhall GY jsme zakoupili v září 2008 v rozebraném stavu, předchozí majitel se marně pokoušel o zprovoznění vozidla. Historie automobilu je nám prozatím neznámá. Od února 2009 byla navázaná spolupráce s anglickým Vauxhall klubem, doufáme, že se z jejich archivu dozvíme více. Domníváme se, že se jedná o exportní typ, protože byl vybaven levostranným řízením. Také je možné, že k přestavbě došlo během války nebo až po ní.

Renovace:

Na automobilu byV Anglii se nám podařilo nalézt na vrakovišti torzo tohoto automobilu, z něhož jsme vytěžili kompletní přední nápravu s pravostranným řízením, včetně odpružení. Dále motor a převodovku a mnoho dalších cenných dílů. V současné době jsou téměř všechny díly opískované, v základním nátěru. Podvozek je zkompletován.

Vauxhall (2)

Vauxhall jede domů

Vauxhall (4)

 

 

RENOVACE:

2009_11300275 2009_11300276 2009_11300274 2009_11300278
2009_11300277 THVauxhall (5) TH7 8
1 2 6 4
{backbutton}